perjantai 17. marraskuuta 2017

Sohvan pohjalta

Eilen illalla iski tauti ja kuume nousi 38:aan asteeseen. Voitte ehkä kuvitella, kuinka huonolta tuntuu, kun yleensä lämpö on alle 36 ja puolen asteen luoķkaa.

Olin menossa tänään syömään kahden melkein vanhimman ystäväni kanssa, mutta piti se peruuttaa.

Kissan kanssa kävimme eläinlääkärissä tehostepiikillä, onneksi mies ehti kotiin niin saatiin autokyyti tuohon viiden minuutin kävelymatkan päähän.

Toivon vain, että kuume laskee sunnuntaihin ja pääsen Queenin keikalle. Tosin jos ei laske, niin pitää ottaa maksimilääkitys.

Nyt jatkan Lutherin parissa, luurilla on hankala päivittää. Orkideat kukkivat töissä.



9 kommenttia:

  1. Mä toivon, että toivut keikkaan mennessä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt alkaa jo helpottaa (ehkä), paha yskä tuli kylkiäisinä.

      Poista
  2. Ei näköjään auta manaukset....jo on Perkele kun ei jätä rauhaan yhtä laumaa. Hmph!
    Mun ero taudista tapahtui asenteella kauheasti viinaa, kirkasta, kaksi päivää. Sen jälkeen tolkuton määrä kipu- ja tulehduslääkkeitä vauhditettuna, vedin kaiken överiksi. Jo lähti tauti kun se kuuluisa kuppa Töölöstä. Ymmärrän toki että tämä ei sovellu perheelliselle mut rajuus on toimenpide.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä se tästä nyt jättiäisi Kattilan väen rauhaan. Joskus pitää sairastaakin.

      Poista
  3. Kaikki peukut pystyssä, että moiseen keikkaan mennessä tervehdyt!
    Mie, joka en koskaan ole välittänyt festareista tai livekeikoista, oon menossa ens kesänä Rockfestiin... lippukin on jo. Neljän päivän. Voin toki olla jo kuollut siihen mennessä, mutta viimeistään sitten jos neljänä päivänä siellä käyn. Vanha ihminen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivon kovasti tämän hellittävän. Nukuin 12 tuntia ja olo on jo parempi.

      Siitä se alkaa, susta tulee kunnon rokkimummo :P

      Poista
    2. Kyllä mie taian jo ollakin, mutta oon vielä kaapissa :D

      Poista
    3. Tule pois sieltä, ulkona on kivempaa :D

      Poista
    4. Mä olin kakskymmpisestä kolmekymppiseen Bon Jovin kanssa kaapissa,sit aloin julistaa Bonjoviutta suureen ääneen=) Rock'n'Roll RH!!!!!

      Poista

Jätähän puumerkkisi, kun tänne asti luit :)