keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Lomalla

Olen niin lomalla, että olen melkeinpä viikkopöllö. Maanantaina keskimmäinen lähti partioleirille Helsingin edustan saareen ja viipyy siellä koko viikon. Nyt siis olemme kolmisin kotona minä, mies ja pienin.

Parveke alkaa olla laseja vaille valmis. Kävimme tänään Ikeassa ostamassa parvekekalusteet ja kahdessa rautakaupassa tiedustelemassa led-puuta, jollaisen haluan. Niitä tosin kuulemma tulee vasta syksyllä, kun joulumyynti alkaa... :D

Piti vielä käydä lopuksi hakemassa maitoa, mutta sen lisäksi tuli mm. kolme pussia salmiakkia allekirjoittaneelle. Ihan liikaa ihmisiä liikenteessä, kun olen ollut hyvää vauhtia erakoitumassa. Tulin oikeasti aika kiukkuiseksi, sentään löysin mini-pilatespallon jollaista olen kaivannut.

Perjantaina alokas tulee lomalle. Pitänee ehkä keksiä jotain ruokiakin, nyt olemme eläneet lähinnä leivällä koska ei ole ollut nälkä.



7 kommenttia:

  1. Partio!! maailman paras harrastus. Olen ollut aktiivinen 7 - 20 vee, sit vielä semiaktiivinen kolmeenkymppiin asti. Yksi parhaista tiimi työskentely, toisten hyväksymisen ym mesta jos johtajat ajan tasalla eikä liian militaristisia ja/tai uskonnollisia. Bilemusaa!! =) mulle toimii vähän deepimpi, ilman sanoja eli tieston liki mikä vaan biisi, 747 ihan yksinkertainen mut vaan niin toimiva.
    Hyvää kesää ja hyvät leivät=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat vuodet omalla partiouralla, se oli maailman paras harrastus. En varmaan olisi tässä ilman sitä :)

      Mä kuuntelen kaikenlaista.

      Poista
  2. Partio! Paras harrastus mun elämässä 7 -30v toi täysillä, ärryy jossa tiimityöskentely, toisten erilaisuuden hyväksyminen ja porukan eteen hyödyntäminen, on luonnollista ja eteenpäinvievää. ne isot leirit, Tervas!! Auts, ikävänherättävän nostalgista!!
    Musaksi suosittelen Tiesto - ISOS 4

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, juurikin :)

      Pitääpä tsekata.

      Poista
    2. Et sitten viitsinyt blokata toista vastausta? Nolattu, jolkkaava sus',,,-parka, nyyh!!
      Tuplapostaus...buhuuuuu!!! ... -.*.- ...lentäen pakoon häpeää, mies sumussa elää, liekö koskaan enää, kotoisia mantuja näää... ?
      =)

      Poista

Jätähän puumerkkisi, kun tänne asti luit :)