maanantai 3. lokakuuta 2016

Asiakaspalvelussa

Tänään olin iskeä luurin asiakkaan korvaan. Rouva selitti ummet ja lammet ja lisäksi oli pari asiakasta tiskin edessä livenä. Kysyin sitten rouvan nimeä ajanvarausta varten, niin hän kehtasi sanoa: 'Minä esittelin itseni puhelun alussa, pitäisi kuunnella tarkemmin'. Luulen, että katsoin luuria 'kuulinko oikein?'-ilmeen kera.


4 kommenttia:

  1. Just!!!

    Mähän tässä väsymyksen alhossa ihan oikeasti korotin ääntäni ja sitten löin luurin korvaan yhdelle puhelinmyyjälle - töissä - kun ei kuunnellut mua yhtään (en tarkoita ettet sä olis...) ja hävettää vieläkin... ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ymmärrän sua, puhelinmyyjät on kuin perskärpäsiä :/

      Poista

Jätähän puumerkkisi, kun tänne asti luit :)