maanantai 24. lokakuuta 2016

Tervepä terve

Taas on vierähtänyt viikko päivittelystä. Töissä en viitsi enää päivittää, kun W10 vakoilee kaikki näppäinpainallukset jenkeille ja iltaisin olen ollut aika poikki flunssan vuoksi.

Torstaina lähdimme Mansikki-laivalla kääntymään Tukholmassa ja olikin ihan mukava reissu, vaikka lauantai-aamuna keinuttikin niin että oli hyvä ettei oltu aamiaista ostettu. Minä voin nimittäin melkolailla aina huonosti laivalla, asia joka suuresti huvittaa miestä.




 Kävimme Nobel-museossa ja joimme kahvit, pienimmän jäätelöannoksesta tuli annoskateus.

Nähdään taas.

6 kommenttia:

  1. Iskee täälläkin annoskateus, slurps ,😘🍦

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon jäätelön alla oli hattarasokeria ja sisällä marjasorbettia. Oli aikast hyvä :)

      Poista
  2. Mullekin tuli, annoskateus.

    Ja mitkä mahtavat "kirjahyllyt" taik "kirjan pidikkeet" vai mitä noi nyt on ;-) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta ne oli niin siistit, et oli pakko ottaa kuva. Kulturhusetin kirjastossa käytiin (minä vessassa siis..).

      Poista
  3. Oletko kokeillu matkapahoinvointilääkkeitä? Mulle ihan ehottomat, jos vähänkin tuulee merellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on acustrapsit aina, Postafenistä menee pää sekaisin (nimim. kävellyt päin lasiovea Kuala Lumpurissa..)

      Poista

Jätähän puumerkkisi, kun tänne asti luit :)