maanantai 13. toukokuuta 2013

Lapset

Joskus pohdin, ovatko nuo mukulat oikeasti puoliksi minun perimästäni aikaansaatuja.

Pienin oppi eilen kävelemään puujaloilla. Asia, mitä minä en ole koskaan hallinnut. Liian blondi olen.

Keskimmäinen saa helposti ystäviä ja menestyy koulussa, varsinkin englannissa. Minä olin ujo ja syrjäänvetäytyvä, mieluummin yritin sulautua seiniin.

Esikoinen veti fysiikan ja matematiikan kokeista kympit lukematta yhtään niihin, kuten yleensäkään. Minäkään en lukenut kokeisiin, muuten meni hyvin mutta kemiasta meinasi tulla nelonen. En vain oikeasti tajunnut sitä ollenkaan.

Ehkä pojasta polvi paranee :P Loppuun hieno cover-versio, komentaja Hatfield taisi palata Maahan tänään.


6 kommenttia:

  1. Komppaan B:tä, hyvä video ja mitä jälkikasvuusi tulee, niin uskon että sun geenisi (joihin haluaisin niin kovin tutustua, geenitutkija kun olen :) ) ovat jalostuneet ja jatkavat edelleen jalostumistaan lastenlapsissa. Sillä sinä olet niin harvinainen naaras ettei toista lähellekään samanlaista aivan heti löydykään <3

    VastaaPoista
  2. Puujaloista tuli lapsuus mieleen. Olin varmaan kylän ( no parikymmentä taloa) paras puujaloilla kävelijä;) Voi kun pääsis kokeilemaan vieläkö onnistuu...

    VastaaPoista

Jätähän puumerkkisi, kun tänne asti luit :)