Taas on vierähtänyt viikko päivittelystä. Töissä en viitsi enää päivittää, kun W10 vakoilee kaikki näppäinpainallukset jenkeille ja iltaisin olen ollut aika poikki flunssan vuoksi.
Torstaina lähdimme Mansikki-laivalla kääntymään Tukholmassa ja olikin ihan mukava reissu, vaikka lauantai-aamuna keinuttikin niin että oli hyvä ettei oltu aamiaista ostettu. Minä voin nimittäin melkolailla aina huonosti laivalla, asia joka suuresti huvittaa miestä.
Kävimme Nobel-museossa ja joimme kahvit, pienimmän jäätelöannoksesta tuli annoskateus.
Nähdään taas.
maanantai 24. lokakuuta 2016
maanantai 17. lokakuuta 2016
Aina paranee
Viikonloppu kului sairastaessa. Lauantain makasin sohvalla kuumeessa ja katselin Poldarkin kakkoskauden kuusi ensimmäistä jaksoa, myöhemmin siirryin Sleepy hollow'n seuraan. Sunnuntai kului sekin aika ankeasti, olo ei ollut ollenkaan hyvä.
Tänään menin kuitenkin töihin. Kävin (pitkähköllä) lounaalla työpaikkasuhteen kanssa, joka tuli ihan vartavasten Itiksestä saakka. Meillä oli oikein mukavaa ja ehdimmekin jutella monenlaisista asioista, sekä perheitä että työtä koskevista.
Tullessani kotiin viiden aikoihin alkoivat Aleppon muistokellot juuri soida Kontulassa ja voi, miten tulikin suru. Pitkin kotimatkaa itkeskelin äidin muistolle ja kotona vedin oikein kunnon parut, mutta sitten helpotti.
Nyt illalla olen katsonut nuorimmaisen kanssa monta jaksoa 'Sabrina, teininoitaa', onneksi muistin sen. Pienin tykkäsi siitä kovasti enkä itsekään oikein muistanut, miten hauska se olikaan silloin aikoinaan :)
Huomenna taas töihin, sen jälkeen leffaan. Keskiviikkona vien keskimmäisen meille taksvärkkiin ja torstai onkin jo vapaa :) Kyllä se tästä.
Tänään menin kuitenkin töihin. Kävin (pitkähköllä) lounaalla työpaikkasuhteen kanssa, joka tuli ihan vartavasten Itiksestä saakka. Meillä oli oikein mukavaa ja ehdimmekin jutella monenlaisista asioista, sekä perheitä että työtä koskevista.
Tullessani kotiin viiden aikoihin alkoivat Aleppon muistokellot juuri soida Kontulassa ja voi, miten tulikin suru. Pitkin kotimatkaa itkeskelin äidin muistolle ja kotona vedin oikein kunnon parut, mutta sitten helpotti.
Nyt illalla olen katsonut nuorimmaisen kanssa monta jaksoa 'Sabrina, teininoitaa', onneksi muistin sen. Pienin tykkäsi siitä kovasti enkä itsekään oikein muistanut, miten hauska se olikaan silloin aikoinaan :)
Huomenna taas töihin, sen jälkeen leffaan. Keskiviikkona vien keskimmäisen meille taksvärkkiin ja torstai onkin jo vapaa :) Kyllä se tästä.
lauantai 15. lokakuuta 2016
Halvat huvit?
Eilen autoin kurssikaveria asentamaan Instan puhelimeensa ja siitähän seurasi ratkiriemukasta menoa, kun on tarpeeksi väsynyttä porukkaa. Nimittäin hän ihmetteli ääneen, että miten jonkun käyttäjänimi voi olla 'peralapia', kunnes samantien tajusi sen olevan meidän kouluttajamme. Ään pilkkujen lisääminen aiheutti hysteerisiä tyrskähdyksiä, repeilin vielä pilatestunnilla sekä tänään kävellessäni metrolta kotiin. Joku varmaan piti hulluna, kun itsekseni hihitin :D
Kävin eilen pilateksen jälkeen vielä Juttutuvassa ..ööh.. suunnittelemassa vuosikelloa kurssikavereiden kanssa..
Kävin eilen pilateksen jälkeen vielä Juttutuvassa ..ööh.. suunnittelemassa vuosikelloa kurssikavereiden kanssa..
maanantai 10. lokakuuta 2016
Yhteistoimintaa
Olen koko viikon yhteistoiminnan peruskurssilla JHL-opistolla. Olin hiukan epäluuloinen vielä aamulla, mutta kaikki olivat oikein mukavia ihmisiä eri puolilta maata. Helsingin virastoista meitä oli vain kolme ja Espoosta ja Kirkkonummelta lisäksi pari.
Pitäisi vielä tehdä jonkinlaista oppimispäiväkirjaa, mutta pystyn luultavasti säveltämään jotain aamulla. Nyt en nimittäin jaksa. Kävin kurssin jälkeen katsomassa NTlive-taltioinnin "Deep Blue Sea"-teatterikappaleesta Kinopalatsissa, se oli oikein hyvä.
Ainiin. Sain ekasta tentistä kakkosen. En vieläkään ymmärrä, miten.
Pitäisi vielä tehdä jonkinlaista oppimispäiväkirjaa, mutta pystyn luultavasti säveltämään jotain aamulla. Nyt en nimittäin jaksa. Kävin kurssin jälkeen katsomassa NTlive-taltioinnin "Deep Blue Sea"-teatterikappaleesta Kinopalatsissa, se oli oikein hyvä.
![]() |
| Syysasetelma |
Tunnisteet:
ammattiliitot,
opiskelu,
teatteri,
työ,
yt
torstai 6. lokakuuta 2016
Töttöröö
Olen aivan poikki, sekä henkisesti että fyysisesti. Fyysisesti altistumisoireiden vuoksi, nytkin olen nukahtaa pystyyn. Henkisesti siksi, että kävin syömässä serkkuni kanssa ja hän odottaa viimeisillään vauvaa. Vauvalla on todettu paha sydänvika ja jos synnytys ei käynnisty itsestään nyt viikonlopun aikana, niin maanantaina aloitetaan käynnistys. Sitten vauvan synnyttyä katsotaan aloitetaanko saattohoito vai sydänleikkaus. Että joo.
En jaksa nyt siitä tässä sen enempää, koska alan vain itkeä. Itkimme jo molemmat ruokapöydässä, naapuripöydästä vähän tuijotettiin.
Menen katsomaan Hannibalia. Richard auttaa.
En jaksa nyt siitä tässä sen enempää, koska alan vain itkeä. Itkimme jo molemmat ruokapöydässä, naapuripöydästä vähän tuijotettiin.
Menen katsomaan Hannibalia. Richard auttaa.
keskiviikko 5. lokakuuta 2016
Päivän opetus
Älä yritä ottaa kiveä kiinni ilmasta, jos alla on toinen kivi. Jälki on rumaa, vaikkei murtunutkaan.
tiistai 4. lokakuuta 2016
Obsessed much?
Niin.. Kissamusikaali ja Richard, voiko sen mukavammin ilta kulua uuniomenoita ja jäätelöä mutustaen?
R on tuossa se ihan ensimmäinen mustavalkoraidallinen poikakissa. Hmm..
maanantai 3. lokakuuta 2016
Asiakaspalvelussa
Tänään olin iskeä luurin asiakkaan korvaan. Rouva selitti
ummet ja lammet ja lisäksi oli pari asiakasta tiskin edessä livenä. Kysyin sitten rouvan nimeä ajanvarausta varten, niin hän kehtasi sanoa:
'Minä esittelin itseni puhelun alussa, pitäisi kuunnella tarkemmin'. Luulen, että katsoin luuria 'kuulinko oikein?'-ilmeen kera.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











