sunnuntai 12. syyskuuta 2021

Tervehdys

Syksy on jo, vaikka vasta päästiin elokuusta. Hiukan kauhulla odotan, miten jaksan, jos tämä jatkuu tällaisena sateisena aina jouluun asti. 

Viikko sitten meillä vietettiin nuorimmaisen rippijuhlia. Olikin tosi kivaa ja vieraatkin viihtyivät pitkään, oli mukava jutella kaikkien kanssa. Harmiksi keskimmäisen piti reippailla kadettiopinnoissa eikä hän päässyt juhliin. Sen sijaan tuli sunnuntaina kotiin ja lääkitsi aukinaisia kantapäitä ja puhkoi rakkoja, olivat kävelleet Munkasta Suomenlinnaan ja Suomenlinnasta Santikseen. Kiitettävä päivämarssi.

Töissäkin huomaa, että ihmiset ovat kaivanneet sosiaalisia kontakteja. Useamman asiakkaan kanssa kuulumisten vaihtoon menee yllättävän hyvin aikaa. Omakin harrastus eli pilates alkoi lähiopetuksena ja olihan se kiva nähdä uusia ja vanhoja kurssikavereita. Ensi viikolla aloitan Yin-joogan, toivottavasti sekin on kiva. 

Hammaslääkäri ehdotti osteopaattia ja löysinkin aivan hurjan mukavan nuoren naisen, joka on innostunut purulihasten hoidosta ja on ollut todella hyvä juttu. Toivottavasti saadaan mun hammaskalusto näillä kohta kuntoon. 

Tänne Kattilaan ei kuulu tämän kummempia, joten lisään pari kuvaa. Hyvää syksyn jatkoa!




Kadetin vyönsolki.

 Alla kesäinen videopätkä mökkilaiturilta.





6 kommenttia:

  1. Onnea rippilapselle ja vanhemmille :)

    Mä muistan sut joka ilta nukkumaan mennessä ja aamuisin ylös noustessa; paketti odottaa aina vaan tuossa lähtöä ja muistuttaa sinusta ja siitä kuinka saamaton mä olen. Hävettää ihan. Mutta samalla kun se odottaa lähettämistä, mä toivon, että voisin sittenkin tulla tuomaan sen itse.
    Sain jo lähestulkoon käskyn tulla sinne lokakuun puolivälin paikkeilla - oisko mahiksia?
    Jaksamista syksyyn <3

    VastaaPoista
  2. Onnittelut rippilapselle ja tietenkin rippilapsen äidille :)

    VastaaPoista
  3. Mulle oli osteopaatista iso apu kun kiristelen hampaita unissani; toivottavasti sullekin ♥
    ja mä olen tykännyt yin-joogasta, mutta mä olenkin tällainen laiska vötkäle ;-)

    VOi mikä iso teinix!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osteopaatti on jo auttanut hurjasti, mähän kiristelen hampaita ihan koko ajan :)

      Niin ne kasvaa kuin rikkaruohot!

      Poista

Jätähän puumerkkisi, kun tänne asti luit :)