lauantai 2. tammikuuta 2021

Hyvää alkanutta vuotta

Joulu vilahti ja vuosikin jo vaihtui. Ehdin viime vuonna lukea aikomani 80n kirjan sijaan 103, mikä on mulle aikamoinen saavutus. Varsinkin kun huomioi sen, etten juurikaan edes lukenut maalis-huhtikuussa etätöidessäni, en vain jaksanut. Lisään listan jossain vaiheessa, kun saan sen kirjoitettua valmiiksi. Muutenhan kaikki luetut kirjat löytyvät täältä.

Olen aloittanut uuden bujoni ja olen siihen aika tyytyväinen (ainakin vielä). Olen myös saanut itseni innostettua sekä kävelemään että joogaamaan, tiistaina kävelin kotiin Oulunkylästä ystävän luota n. 12km. Tosin alkupätkä meni ystävän kanssa yhdessä, kun kävimme Malmin hautausmaalla sytyttämässä muistokynttilät. 

Eipä tässä kummempaa, vielä saa kylkeä kääntää loppiaiseen asti kotona. Samoin keskimmäinen.






 
Uuden vuoden lahja mieheltä 


4 kommenttia:

  1. Mulla ei oo bujoa mutta päiväkirja, ja onhan se omanlaisensa nautinto avata ihan uusi kirja ja alkaa sitä täyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa kirjoittaa päiväkirjaa :) Kuulostaa hassulta, mutta niin se on. Bujoon saatan kirjoitella, mitä on tapahtunut milloinkin, esim. lomamatkoilla.

      Poista
    2. No en miekään monesti sinne mitään kirjota - kun ei mitään tapahdukaan - mutta joskus saatan laittaa vaikka erityisen kovan lumisateen tai pakkasen sinne ylös, ja JOS jotain maininnanarvoista tapahtuu. Ja tietysti luetuille kirjoille ja bongatuille linnuille on siellä oma sivunsa. Päänsäryille myös. Viime vuonna oli vähän aikaa ruokapäiväkirjakin. Olisko siinä sit kumminki vähän bujoakin?

      Poista

Jätähän puumerkkisi, kun tänne asti luit :)